torsdag, februar 09, 2012

Nyt i januar

Årets første måned bød ikke på nyproducerede noveller, da jeg var (og fortsat er) travlt optaget af at redigere et manuskript. Jeg holder fortsat kortene tæt ind til kroppen omkring dette projekt, men så snart tiden er moden til det, vil jeg informere om det her på bloggen.

Alligevel skvulpede der et par interessante nyheder op til overfladen i løbet af januar.
Fanzinet Science Fiction antog to af mine noveller, Zyborg og Det handler om eliminering, til udgivelse i dette blad senere på året. Den første af novellerne sendte jeg ind til konkurrencen Danskerne og Fremtidens Superskurke, og den anden fortælling var et bidrag til konkurrencen Danskerne og Fremtidens Jul. Min "kollega" A. Silvestri, der skriver blændende science fiction-noveller, vandt superskurke-konkurrencen (stort tillykke med det!) og i julekonkurrencen er der endnu ikke fundet en vinder.

Mit digt Gasblomst blev kåret til Årets Tekst 2010 inde på Forfatterhaab.dk, og er nu publiceret i januarnummeret af magasinet Forfattermorgana

Apropos A. Silvestri, så har han inde på sin glimrende blog, udnævnt mig til WOFfer, altså en nyere forfatter man bør holde øje med. Jeg takker ydmygt for de fine ord! Tjek det ud her: http://asilvestri.blogspot.com/2012/01/wof-morten-carlsen-prosa.html 

Det var alt for nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar